Garantie- en retour beleid info

Op deze pagina volgt de informatie omtrent retouren bij V.O.F. Vapebros. Neem deze a.u.b. aandachtig door. Deze garantievoorwaarden zijn bindend en hier kunnen geen uitzonderingen op worden gemaakt.

Een overzicht van informatie:
1. WAAR HEB IK GARANTIE OP?
2. RETOUR PROCES
3. CONSUMENT
4. NIEUW, VERVANGEND OF GEREPAREERD PRODUCT
5. OVERIGE OPMERKINGEN & TIPS
6. CONTACTGEGEVENS


1. WAAR HEB IK GARANTIE OP?
Bij V.O.F, Vapebros krijgt u standaard 3 maanden fabrieksgarantie na aankoop van het product. Fabrieksgarantie berust enkel en alleen op hardware producten, uitgezonderd van clearomizers, vervang glazen, coils (en vormen van). Wanneer er vragen zijn over specifieke producten qua garantie, neem dan contact met ons op.

1.1 BUITEN FABRIEKSGARANTIE
Er berust op alle producten enkel en alleen fabrieksgarantie. Binnen de periode van 3 maanden is deze garantie effectief. De fabrieksgarantie vervalt automatisch wanneer het apparaat waterschade of val/stoot schade heeft. Een krasje of iets dergelijks wordt niet naar gekeken, maar wanneer het apparaat defect is geraakt door het laten vallen van het apparaat, vervalt de fabrieksgarantie. Onder waterschade behoort ook "liquid"-schade. Wanneer er vloeistof in de elektronica aangetroffen wordt, vervalt automatisch de fabrieksgarantie. Tip; wanneer u een apparaat terug stuurt naar V.O.F. Vapebros, zorg dan dat deze absoluut geen vloeistof bevat.

 

2. RETOUR PROCES

GARANTIEKAART/STICKER
Het essentiele document wat wij graag ontvangen bij elk retour is de garantiekaart. Deze zit bij de meeste apparaten in de doos gestoken. Soms wil het voorkomen dat deze tegen de zijkant van de doos geplakt zit. Zonder deze code is er géén garantie. Kunt u bij verkoop niet vinden waar de garantiecode zit of ben u van mening dat er geen garantiecode bij zit, neem dan contact op met onze klantenservice via info@vapebros.nl.

3. CONSUMENT
Bij aankoop van een hardware product waar garantie op berust adviseren wij de consument om de garantiecode/serienummer vast te maken aan uw aankoopbon. Deze code is essentieel in het garantieproces. Zonder garantiecode heeft u géén recht op garantie.

Garantiesticker kan zowel een QR code, streepjescode en krasvak bevatten of enkel een streepjescode, QR code of krasvak bevatten.

Vapebros adviseert u om de garantiekaart vast te nieten aan de aankoopbon. In sommige gevallen zit er geen losse kaart in de verpakking maar zit er een sticker op de doos. Verwijder a.u.b. de sticker van de doos en bevestig deze aan de aankoopbon. Op deze manier hoeft u enkel het apparaat + de aankoop bon te bewaren om beroep te kunnen doen op uw garantie.

4. NIEUW OF GEREPAREERD PRODUCT
In sommige gevallen kan het zijn dat uw retour gerepareerd of vervangen kan worden. U kunt een apparaat terug verwachten in twee verschillende vormen:

- NIEUW: U ontvangt een nieuw apparaat als het defecte apparaat niet gerepareerd kan worden. U ontvangt enkel het apparaat wat gerepareerd is, dus geen oplaadkabels en clearomizers wanneer u een volledige kit op stuurt.

- GEREPAREERD: In sommige gevallen is het defecte apparaat te repareren, u ontvangt dan het apparaat terug wat u heeft opgestuurd. Dit alleen dan in werkende vorm.

 

5. OVERIGE OPMERKINGEN & TIPS
- U ontvangt enkel het apparaat terug waarop garantie berust, stuur daarom dus nooit opladers en/of clearomizers mee naar Vapebros.
- Zorg altijd dat de verzending vloeistof vrij is. Bij enkele modellen is het zo dat er een vaste clearomizer op zit, zorg dat deze helemaal leeg is. Deze kan lekken tijdens de verzending. Wanneer deze is gaan lekken tijdens de verzending vervalt automatisch de garantie.
 

Heeft u opmerkingen over ons retourproces of denkt u een verbetering te kunnen aanbrengen, neem dan contact op met de retourafdeling van Vapebros middels info@vapebros.nl.

7. CONTACTGEGEVENS

V.O.F. Vapebros
T.a.v. retouren
Langdonk 4
4824 DP Breda
Nederland

© 2017 - 2019 Vapebros | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Om deze webwinkel te bezoeken moet u 18 jaar of ouder zijn.